Speculaasactie

De enige echt Scouting-speculaaskoek...   De allerlekkerste!

Andere verpakking, andere prijs maar.... Dezelfde lekkere koek!

Speculaasactie 2023:  -Uitverkocht-

De speculaasactie was vandaag een heel groot succes! Zo groot dat we zelfs helemaal uitverkocht zijn.

Dat betekent dat we 3000 speculazen hebben verkocht! We zijn daar als Scouting Texel super blij mee, want de opbrengst willen we besteden aan een nieuwe groepstent.

Excuses aan iedereen waar we nog niet bij aan de deur zijn geweest. Hopelijk ziet u ons volgend jaar wel.

Iedereen die een online bestelling heeft gedaan zal deze maandagavond bezorgd krijgen.

Een jaarlijks terugkerend begrip.

De speculaasactie van Scouting Texel is een jaarlijks terugkerende actie waarbij onze leden langs de deuren gaan om zo veel mogelijk heerlijke speculazen te verkopen.

Naast alle deur aan deur verkoop zijn wij ook jaarlijks te vinden met de verkoopkramen op de Stenenplaats & bij de Texelse dierenwinkel aan de Vogelenzang, voor het geval je niet kan wachten tot we aan de deur zijn geweest.

Naast dat deze actie geld op haalt voor onze club brengen wij ook de lokale gemeenschap samen en verspreiden wij de warmte van deze zeer geliefde traditionele speculaaskoek.

Huis-aan-huis verkoop

Zaterdag 4 november is de dag die omcirkelt staat bij menig Tesselaar!

Dan komt de Scouting weer langs de deuren met deze heerlijke speculazen. Op deze dag gaan wij met de gehele club zorgen dat wij bij zoveel mogelijk mensen langs de deuren gaan om u te voorzien van speculazen.

Wij doen ons best om tussen 09:30 en 16:00 langs zoveel mogelijk huizen te gaan.

Verkooppunten

Naast dat wij langs zoveel mogelijk deuren proberen te gaan hebben wij ook een aantal verkooppunten zodat u tijdens uw boodschappen, of nog even snel voordat de visite om de koffie kom een speculaas kan bemachtigen.

De verkoopkramen staan op:

de Steenenplaats.

de Vogelenzang bij de Texelse dierenwinkel

Of kom gezellig langs bij ons op het clubgebouw aan de Bernhardlaan voor de heerlijke speculazen en een praatje.

De verkoopkramen zijn geopend van 09:30 t/m 16:00.