Jamboree on te Internet

Jamboree On The Internet (JOTI) is een wereldwijd evenement dat jaarlijks wordt georganiseerd door de World Organization of the Scout Movement (WOSM). Dit evenement vindt elk jaar plaats in het derde weekend van oktober en biedt scouts over de hele wereld de mogelijkheid om met elkaar in contact te komen via het internet.

Scouts kunnen tijdens JOTI deelnemen aan diverse activiteiten, zoals chatten, e-mails uitwisselen, online spellen spelen en virtuele rondleidingen volgen. Door deel te nemen aan deze activiteiten kunnen scouts elkaar beter leren kennen en kunnen ze ervaringen delen.

JOTI is een geweldige manier voor scouts om de wereld te verkennen en om nieuwe culturen en mensen te ontmoeten. Het biedt de mogelijkheid om nieuwe vriendschappen te sluiten en om ideeën en ervaringen uit te wisselen met scouts van over de hele wereld.

Om deel te nemen aan JOTI hebben scouts alleen een internetverbinding en een computer of mobiel apparaat nodig. Scouts kunnen zich aanmelden bij een lokale scoutinggroep die deelneemt aan het evenement. De groep biedt de scouts een veilige online omgeving waarin ze kunnen communiceren met andere scouts.

JOTI is een geweldige manier om de technologie en het internet te gebruiken als middel om te verbinden en te communiceren. Het evenement biedt scouts de mogelijkheid om nieuwe vaardigheden te ontwikkelen en om te groeien als individu en als lid van de scoutinggemeenschap.

Als je als scout wilt deelnemen aan JOTI, informeer dan bij je lokale scoutinggroep naar de mogelijkheden. Het is een geweldige kans om nieuwe vrienden te maken en om je horizon te verbreden.